🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هجران

(ثبت: 247787) اردیبهشت 28, 1401 
هجران

 

دارد نوای این شب غم آوای ما را
در شامگاه هجران بشنو رثای ما را

من کشته نگاهت از چشم پر گناهت
از چشم تو بگیرند پس خونبهای ما را

با چشم خویش کندی‌ ای یار گور ما را
با گریه ات نوازی سازِ عزای ما را

ماه عسل ندارد این مرده ام که بینی
حاشا نداری امشب هرگز هوای ما را

که ناز تو مرا کشت‌ در بیشه‌زار چشمت
بیا و بر سر دوش بگیر آغوش ما را

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا