🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو ماجرای یک عشق

(ثبت: 247728) اردیبهشت 27, 1401 
تو ماجرای یک عشق

 

تو ماجرای یک عشق
همان‌ نرسیدن مجنون به لیلایی
تو رهاتر از آنی
آوازِ بلبلِ چشمت را
کنم اسیر رویایی
قوی باش و بگو که دوستم داری
هر چند که کارم کشیده به رسوایی
تو از مجنون تو از لیلا چه می دانی؟!
تو ماجرای یک عشق
همان تیشه فرهاد شیدایی
که در شبهای بی خوابی
هزار شب یلدایی
قوی باش و بگو که دوستم داری
هر چند که کارم کشیده به رسوایی
تو از شیرین تو از فرهاد چه می دانی؟!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مهر 4, 1402

    سلام

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا