🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خدا ندارد

(ثبت: 247868) اردیبهشت 31, 1401 

 

چه حکایت است که چشمت نظری به ما ندارد
سپاردم دل به یاری که به دل وفا ندارد
به آن دلی که بستم به کعبه نگاهت
که حریم قدس چشمت حرمش(به خدا) خدا ندارد
به جنت نگاهش مسپار گندمی دل
که در دلش خدا هم به جُویی بها ندارد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. فریبا نوری

    اردیبهشت 31, 1401

    درود جناب بهرامی گرامی.
    احساس قوی است
    ولی اختلال در وزن، به شعر آسیب رسانده
    الف) وزن یکدست نیست
    ب) همان وزن غیر یکدست هم در هم مصراع به طور جداگانه درست رعایت نشده
    ج) تغییرات در برخی کلمه ها مانند سپاردم به جای سپردم هیچ کمکی به بهبود وزن نکرده و طبیعت خود واژه را نیز مختل کرده
    و مفهوم سازی در بیت پایانی مخصوصا مصراع دوم گنگ است.
    🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا