🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آشفته بازار==نـــاز حمـــیرا===دل مرا

(ثبت: 293) آذر 9, 1394 
آشفته بازار==نـــاز حمـــیرا===دل مرا

چه زیبا قصه ی دل را سرودی
چه خوش این ره تو پودی
تاته بگو در این آشفته بازار
از ای داد ستد ما را چه سودی
**** **** ****
آفرین بر تو هنرها داری
چشم کال رخ فریبا داری
بوی خوش زلف حنایی داری
دلبرم نسترنم نازحمیرا داری
**** **** ****
دلبرم بی مو قهر نکن
دل مرا پر پر نکن
حال که بی مو قهری
منو از دلت دَر نکن
*** **** ****
سلام بر همه کاکا و ددیلم
تاته دشمن زیاری
آذر 1394

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سمانه تیموریان

    آذر 10, 1394

    سلام و عرض خیر مقدم

    عالی

    در پناه حق 

  2. نگار حسن زاده

    آذر 10, 1394

    سلام و  عرض احترام جناب جمشیدنژاد گرامی

    از طرف خودم و به نیابت از استاد خراسانی که در سفر هستند خیرمقدم عرض می کنم…خوش امدید به خانۀ خودتان

    زیبا بودند

    قلمتون نویسا

  3. عسل رادمنش

    آذر 11, 1394

    بسیار زیباست…

  4. طارق خراسانی

    آذر 18, 1394

    سلام ودرود بر جناب جمشید نژاد بزرگوار

    بسیار زیبا

    در پناه خدا……………………………………………………………………………………………………………….

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا