🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آشی

(ثبت: 6043) خرداد 2, 1397 

چون بیایی به خانه ای داشی

بهرت از رشته می پزم آشی

توی یک کاسه آش می ریزم

که خودت هم به داخلش جاشی

تا بخواهی به داخلش آب است

دوعدد لوبیا سه تا ماشی

بروی داخلش وغسل کنی

توی کاسه به زیر وبالا شی

به دوساعت پدر بزرگ شوی

بخوری چونکه آش این ناشی

تا توباشی که توی این دوران

زن بگیری دوباره بابا شی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):