🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آغوش بهارانه ی تو

(ثبت: 5767) فروردین 12, 1397 
آغوش بهارانه ی تو

دست پرمهر خدا
گره زد عشق تو را
به تپشهای دلم…
من در آغوش بهارانه ی تو
در کردم

نحسی غصه و دلتنگی را…

مهناز نصیرپور

روز طبیعت فرخنده♥

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):