🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 " آن" ها…

(ثبت: 6436) مرداد 23, 1397 

زندگی پُر شده از “آن” هایی

که فقط وقتِ خنده on شده اند

وقتِ غم last seen time ago

بی شرفها “فلان فلان شده” اند

 

هر زمان لفظِ  “دوستت دارم”

را شنیدم، دوباره عُق زده ام

سالها در تلاشِ  اِبرازش

من خودم بارها تُپق زده ام

 

نسلِ امروزِ عشق ورزان، مِن-

حیث المجموع و از جمیعِ جَهات

پدرِ عشق را درآوردند

یقرأ الفاتحة مع الصلوات…

 

واژه ای هم ردیفِ بُغضم نیست

قافیه ، کسره زیرِ ف لطفاً

گوشم از حرفِ مُفت لبریز است

نارفیقان همه خَفه لطفاً…!

 

مهدی صادقی مود

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    مرداد 25, 1397

    سلام و عرض ادب محضر استاد گرانقدرم جناب صادقی مود عزیزم

    واژه واژه آثار پاکتان حرف ها دارند

    لذت می برم از اشعار نغزتان

    مثل همیشه عالی سرودید

    درود بر شما

    زنده باشید به مهر

    • مهدی صادقی مود

      مرداد 25, 1397

      سلام و ارادت عزیز زیباقلم دکتر مهدی پور

      بزرگوارید

      ممنونم که همراهی می کنید

      پاینده باشید

  2. علی رفیعی

    مرداد 26, 1397

    سلام و عرض ارادت استاد صادقی مود گرانمهر

    بسیار زیبا … بهره مندگردیدم 

    دستمریزاد 

    در پناه خداوند منان سربلند و پیروز باشید

    • مهدی صادقی مود

      شهریور 6, 1397

      سلام جناب رفیعی ارجمند

      ممنونم گرانقدر

      درودتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا