🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آه از ناله های شبانه…

(ثبت: 213428) مرداد 23, 1398 
آه از ناله های شبانه…

آه از ناله ی شبانه ی تو
آه…
از قلب بیقرارت آه…
در دیاری که بیقرارانند
یکدمی هم
قرارم نبودی… آه
م. مهتاب

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. امیر جلالی

    مرداد 23, 1398

    نویسنده چقدر خوب مخاطب را می شناسد. از خود هیچ نمی گوید و هر چه می گوید از مخاطب است. از یار … از یار بی قرار …
    اثر زیبای شما احساس را به خواننده بخوبی منتقل می کرد.
    دلنشین بود نیز… درود بر شما

    • مهتاب ایزدسرشت

      مرداد 23, 1398

      سلام آقای جلالی
      دوست دارم خانمانه شعربنویسم
      نه مثل آقایون امیدوارم تونسته باشم ممنونم

  2. علی معصومی

    مرداد 23, 1398

    🌿🌹🌹🌹

  3. ولی اله بایبوردی

    مرداد 23, 1398

    سلام و درود

    سرکار خانم ایزد سرشت

    اکثریت قلب های عاشق و معشوق در بیقراری سپری می شود….

    دستمریزاد

    تقدیمی :🌷

    ناله هایت آه شد ،دودی هوا
    شد چو غمبادی به نجوا برملا

    هر کسی را غم فراوان عمر کم
    دور شو از غم ،ز غمگینان جدا

    ولی اله بایبوردی

    23 / 05 / 1398

    🍃🍃🍃🌷🍃🍃🍃

  4. جواد مهدی پور

    مرداد 23, 1398

    درود بر شما بانو ایزد سرشت گرامی

    زیبا سرودید

    زنده باشید💐

  5. ” تا غریبی هاش که می آمد به چشمم آشنا، رفتم”

    اخوان

  6. نسرین حسینی

    مرداد 24, 1398

    امان از این بی قراری ها

    درود برمهتاب بانوی عزیز
    قلمتون نویسا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا