🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آوند

(ثبت: 6669) شهریور 26, 1397 
آوند

بر شاخه  های نزدیکترین لحظه

می جوشم …

در برگهای سبز؛

دمادم دستهای  نمو

بر تنه ی عریانی

جوانه  می زند …

” عشق “

درشریان سلولهای آونگهای خشک

به میمنت بهار

روان درگامهای بلند

این آوند  عطش

پر می کشدم  پر

به سپید و رنگین های یاسمن

خوی لطف

نوازشی نو بر  دلجویی

معطرش به پنجره های مژگان می چکد…

شمایل تو را

روی چشمه ی چشمان  آبی ِهمیشه  می کشد…

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):