🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آینه

(ثبت: 255198) دی 30, 1401 

 

آینه آهِ مرا بر دلِ خود حک می‌کرد
هر که جز آینه دیدم که به من شک می‌کرد

 

 

 

نظرها
  1. صفا یغمایی

    دی 30, 1401

    بسیار زیباست🌺🌺🌺

  2. سلام و درود
    خوش آمدید

    • دی 30, 1401

      سلام و احترام
      سپاسگزارم 🌹🌹

  3. مهرداد مانا

    دی 30, 1401

    چقدر پر و پیمان بود
    و همان یک بیت خود دیوانی کامل حساب می شود

    • دی 30, 1401

      سپاسگزارم🌹🌹🙏

  4. دی 30, 1401

    فوق العاده زیبا استاد جمالی 🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا