🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آیه تسلیم و رضا

(ثبت: 217117) آبان 8, 1398 

بکجا مثل تو خورشید درخشانی هست
صحبت از چشمه و آهو و بیابانی هست

کس ندیده است به زیبایی مشهد شهری
که در آن زمزمه ی شاه خراسانی هست

زیر گلدسته ای از آیه تسلیم و رضا
هوس صحن تو و گوشه ایوانی هست

خوشه زهر شد انگور ستم بر جگرت
مثل تاکی ز غمت سر بگریبانی هست

به اناری که تو را برد به مهمانی خود
دانه دانه به غریبی تو ایمانی هست

نقش بند نگه ام پنجره پولاد تو شد
کفتر چاهی ام احوال پریشانی هست

از همانرور که در شهر تو ساکن شده ام
روبروی حرمت سمت خیابانی هست

 

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    آبان 8, 1398

    ارزشمند بود و بسیار خواندنی … آثار شما پختگی خاص خود را دارد و برای امثال بنده حقیر هم کلاس درسی است …
    درود بر شما

  2. رسول رشیدی راد

    آبان 8, 1398

    السلام علیک یا غریب الغربا
    السلامعلیک یا معین الضعفا
    السلام علیک یا علی ابن موس الرضا(ع)
    🙏🙏🙏🙏🙏
    🌹🌹🌹🌹🌹

  3. کس ندیده است به زیبایی مشهد شهری
    که در آن زمزمه ی شاه خراسانی هست

    سلام

    استاد ارجمند جناب معصومی بزرگوار

    اجرتان با یا ثامن الحجج ( ع )

    تقدیمی : 🌺

    احترامی کنم ای دوست خراسانی هست
    صحن را هست دلا گنبد و ایوانی هست

    دسته گل های چو اسلیمی خطّی که نما
    رسمی از آیه یِ مکتوب که قرآنی هست

    .
    .
    .
    .
    .

    ولی اله بایبوردی

    08 / 08 / 1398

    🌸🌸🌺🌸🌸

  4. سلام و درود
    بسیار زیباست
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  5. سلام استاد نازنین

    جناب معصومی عزیز

    السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا ع
    واقعا دستمریزاد داره
    غالی بود
    یا علی ع🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا