🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آی‌ی‌ی زندگی!

(ثبت: 248549) خرداد 27, 1401 
آی‌ی‌ی زندگی!

 

آی‌ی‌ی زندگی!!!
موهایم یا شرافتم؟!
کدامین،
به خطر انداخته تو را؟!

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مسعود آزادبخت

    خرداد 29, 1401

    سلام و احترام
    زیبا بود و زاویه دید متفاوت
    🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا