🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آی شعرِ نگفته!

(ثبت: 259678) اردیبهشت 30, 1402 

 

آی شعرِ نگفته! یادت باد

آی شوق نهفته! بادت یاد

آی رؤیای خفته! یادت شاد

کاش میهمان خوان عشق شویم!

 

شعر پیشرو
شعر سروش

اراک، اردیبهشت 1402
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. علی زمان خانمحمدی

    اردیبهشت 30, 1402

    هزاران درودتان باد ارجمند و گرانمایه

  2. عباس خوش عمل کاشانی

    اردیبهشت 30, 1402

    درودتان….در بیوگرافی سال تولدتان را تصحیح کنید چون با آن حساب جناب عالی سه ساله اید!!!

    • محمدعلی رضاپور

      اردیبهشت 30, 1402

      سلام و درود تان
      بله، نمی دانم چرا گیر داشت و درست نمی شد.
      نظرتان درباره ی این شعر چیست؟

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا