🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ابتدا عشق رسی آن جایی

(ثبت: 250206) مرداد 26, 1401 
ابتدا عشق رسی آن جایی

 

گر چه شیدای جهان ما را بس
ای نظر کرده به دور از هر خس

هر که دریا دل خاکی باشد
با هم او انس رها از هر کس

گر چه مجروح ز هر تنهایی
منتظر ماه رخی در ملبس

عشق را جلوه گری با معشوق
تا چو خورشید رها از محبس

ماه را کرده تماشا غمگین
با دلی غمزده ای دلواپس

ابتدا عشق رسی آن جایی
آن زمان دور ز نفسی کرکس

می شود حل معمّا والی
بین دل عقل شود آتش بس

ولی اله بایبوردی

25 / 05 / 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. زهرا آهن

    مرداد 26, 1401

    عشق را جلوه گری با معشوق
    تا چو خورشید رها از محبس

    درودها🌷🌺👏🍃🌿

    مانا باشید و شاعر🌹🌸

  2. ولی اله بایبوردی

    مرداد 26, 1401

    سلام

    سپاس از حضورتان

    🌹🌺🌹

  3. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 26, 1401

    درود بر شما
    قلمتان سرسبز
    🙏🙏🙏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا