🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ابوالفضل

(ثبت: 135) آبان 3, 1394 
ابوالفضل

سَــروجانم فـدایت،یاابوالفضل
به دل باشدولایت،یاابوالفضل
دلـــــــم آتـــــــــــش گــــــــرفتــــــه ازبرایِ
اخــا،ادرک اخـــایت یاابوالفضل
منم بیمـــارِعشــقت،جانِ هستی
امیــــدِمن شـــــفایت،یاابوالفضل
بــــــرایِ یـــــاریِ دیــــــــنِ پیــــــــــــــمبر
جداشـددســتهایت،یاابوالفضل
تمـامِ چشـــم هاراخیره می کرد
جمـــــــــالِ دلـــــربایت یاابوالفضل
به جــــــانِ دشــــمنــــان افکند،لرزه
طنینِ آن صــدایت،یاابوالفضل
جوانمـــــــردان وســــــــالارانِ عـالَم
همــه،تحتِ لـوایت،یاابوالفضل
به جـــانِ کوفیــــــــانِ بی مــــــروت
همــــه،دردوبـــلایت،یاابوالفضل
ندانستندآن،بی عقل وهوشان
چراقـــــدرو بهــایت،یاابوالفضل
تمـــــامِ زنـــدگانی بــــــوده حـــــامی
به دنبالِ رضـــــایت،یاابوالفضل
نــــگاهی کُن به رویِ روسیاهان
بمیــــرم من برایـت،یاابوالفضل

نظرها
  1. نگار حسن زاده

    آبان 3, 1394

    به جـــانِ کوفیــــــــانِ بی مــــــروت
    همــــه،دردوبـــلایت،یاابوالفضل

    سلام و عرض احترام جناب حسنی بزرگوار
    انقدر این شعر زیبا بود که دوست دارم تا صبح بنشینم و مدام تکرارش کنم
    ممنونم
    سپاس که شعر خوبتون دل رو هوایی کرد
    امیدوارم برترینِ نعمت ها که عافیت و عاقبت بخیری هست ازفضل بی انتهای قمر بی نظیر بنی هاشم نصیبتون بشه

    درود بر شما

  2. سلام هزاران درود
    شاعر فرزانه
    بسيار عالي اجر تان با سيد الشهدا
    سربلند باشيد

  3. سلام بر جناب حسنی بزرگوار. مأجور باشید زیبا بود.
    دلـــــــم آتـــــــــــش گــــــــرفتــــــه ازبرایِ
    اخــا،ادرک اخـــایت یاابوالفضل
    در پناه حضرت حق باشید!

  4. سمانه تیموریان

    آبان 4, 1394

    درود جناب حسنی عزیز
    فوق العادست این غزل.
    دستمریزاد در پناه حق

  5. فرخنده عابدینی

    آبان 4, 1394

    دلـــــــم آتـــــــــــش گــــــــرفتــــــه ازبرایِ 
    اخــا،ادرک اخـــایت یاابوالفضل 

    اجرتون با ابالفضل العباس علیه السلام و الصلوات

    …………..

  6. فرخنده عابدینی

    آبان 4, 1394

    در ضمن تصویر زیبایی برای شعرتون انتخاب کردید. حس و حال خوبی داره.ممنون

  7. صباغ کلات

    آبان 5, 1394

    .

    زبان ، گر تا ابـد ، وصف تو گوید

    نیاید ؛ تا نهایت ، یا ابا الفضل

    جهان ، گر ، غرق گل باشد ؛ همیشه

    شمیمی ست از صفایت ؛ یا ابا الفضل

    ……………………………………………..

    درود بر شما . آجرک الله تعالی . ان شاء الله

    گلباران

  8. طارق خراسانی

    آبان 6, 1394

    با سلام و درود

    بسیار فاخر و زیبا

    اجر شما با جان قدرتمند حضرت ابوالفضل(ع)

    تا شما شاعران مومن هستید رایت عشق به اهل بیت (ع) براوج قله عشق در اهتزاز است.

    در پناه رب العالمین شاد زی…………………………………………………

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا