🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ابو تراب

(ثبت: 230221) مرداد 18, 1399 

ابو تراب

یا مظهر العجایب عالم ابوتراب
یا کاشف الغرائب عالم ابوتراب

نام تو رمز همت اهل فتوت است
یا عون فی النوائب عالم ابوتراب

ای باعث وجود جهان ذات پاک تو
یا مبدا المواهب عالم ابوتراب

گیتی طفیل راه تو شد مرتضی علی
یا احسن المذاهب عالم ابوتراب

پرتو فشان عشق تو آئین احمد است
کالشمش فی کواکب عالم ابوتراب

ماه علی ز نیمه شب کوفه می رسد
یا صاحب المصائب عالم ابوتراب

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. فریبا نوری

    مرداد 18, 1399

    درودها استاد گرانقدرم
    بسیار بسیار زیباست این شعر
    عیدتان مبارک
    🌹🌹🌹🌹

  2. حسن مصطفایی دهنوی

    مرداد 18, 1399

    سلام و درود استاد معصومی
    بسیار زیباست
    شادکام باشید
    عیدتان مبارک
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. رضا معتمدی

    مرداد 18, 1399

    عالی بود

  4. حمید

    مرداد 18, 1399

    بسیار عالیست.
    عید تان مبارک

  5. مرجانی

    مرداد 18, 1399

    احسنت

  6. محمدعلی رضاپور

    مرداد 18, 1399

    یاعلی

    عیدتان مبارک
    ❤️🙏
    🌷🌺🌸

  7. سلام و درود بر شما بزرگوار 🌹🌹🌹

  8. رسول رشیدی راد

    مرداد 20, 1399

    🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا