🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها 22 
  1. سلام و درود بر شما بزرگوار

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  2. حامی شریبی

    شهریور 8, 1398

    قلمت زیبا و احساست زیباتر
    درپناه
    خدای خوبیها
    🌹🌹

    • مينا امينی

      شهریور 8, 1398

      سپاس از حضور سبزتون
      ممنونم از مهرتون💐💐💐💐

  3. ولی اله بایبوردی

    شهریور 8, 1398

    سلام و درود

    🌷🌷🌺🌷🌷

    • مينا امينی

      شهریور 8, 1398

      درودها
      سپاس از حضور سبزتون💐

  4. احسنت بسیار زیبا

    • مينا امينی

      شهریور 8, 1398

      سپاس از مهرتون
      و
      سپاس از حضور سبزتون💐💐

  5. طارق خراسانی

    شهریور 8, 1398

    سلام دختر عزیزم

    نبودی
    دلتنگ و نگرانت بودم
    خوشحالم هستی

    چقدر کوتاه زیبایی ست
    ایهام دارد

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • مينا امينی

      شهریور 9, 1398

      سلام مهربان بابا
      ازین پس هستم
      همه چی رو به راهه دورتون بگردم که ❤️❤️
      ممنونم از مهربونیاتون🌸🌸🌸🌸🌸❤️

  6. … آفرین!
    به راستی که آفرین….
    کوتاهی به روز و بسیار تکان دهند… حقیقت تلخی که همه آن را بر نمی تابند.

    آگاهی که نباشد،
    نه آزادی هست در هیچ
    خانه ای هرگز نه شادی!

    پ…………..

    • مينا امينی

      شهریور 9, 1398

      درودها
      سپاس از حضور سبزتون
      دقیقا همینطوره بزرگوار💐💐💐

  7. حسن مصطفایی دهنوی

    شهریور 9, 1398

    سلام و درود
    بسیار زیباست🌹🌹🌹🌹

    • مينا امينی

      شهریور 9, 1398

      درودها استاد عزیز
      سپاس از مهرتون و حضور سبزتون❤️🌸🌸🌸🌸

  8. مينا امينی

    شهریور 9, 1398

    درودها جان من
    ممنونم از مهرت مهربانو
    سپاس از حضور سبزت جانا ❤️❤️❤️🌸🌸🌸

  9. علی معصومی

    شهریور 9, 1398

    درود ارجمند
    🌹🌹🌹🌹
    امروزه
    آزادی را
    اجاره می دهند
    چقدر سخت شده است
    بالا رفتن
    از پله های آزادی….
    🌷

  10. نسرین حسینی

    شهریور 10, 1398

    تنها را ازادی از زندان خویش
    شکستن نفس است

    درودها برشما مه بانوی عزیز
    کوتاهی زیبا وقابل تامل
    قلمتون نویسا

  11. محمدرضا نعمت پور

    شهریور 10, 1398

    کوتاه بگویم
    زیباست
    و باید زر گرفت کوتاهتان را
    درودتان باد

  12. آرمان مرادی

    شهریور 10, 1398

    درود بانوی گرامی👏👏👏

  13. احسنت
    قلمتان مانا و سبز

  14. سلام
    آفرین

  15. مجید محمدی

    آبان 20, 1399

    سلام و عرض ادب بسیار زیبا بود موفق باشید🌹🌹🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا