🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 احضار یاد تو

(ثبت: 5773) فروردین 14, 1397 

گونه های لطیفِ سُرخابی 
چشم های درشتِ لامصب

چالِ گونه به وقتِ خندیدن…
انحنای ملایمِ غبغب

فرقِ گلبرگِ یاس با بدنت
فرق ملموسِ انگبین و رطب

مدرکِ ادعای “داروین” و 
منطقِ مبحثِ تکاملِ لب

هفته ای ده دقیقه آغوشت
راه درمانِ تنبلیِ عصب

ثانیه ضربدر محیط تنت
واحدِ سُنتیِ سنجشِ تب

من و تکرار اسم تو هر روز
من و احضار یاد تو هرشب…

مهدی صادقی مود

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):