🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اربعین ۳

(ثبت: 231784) شهریور 29, 1399 

اربعین۳

آفتابا جلوه ات شور و شری افروخته
در هجوم شعله ها بال و پری افروخته

کوچه کوچه میشوی دلداده سالار عشق
چون چراغ روشنی، تاج سری افروخته

مانده در باغی بغارت رفته فصل خزان
با صنوبر های بی برگ و بری افروخته

التیام زخم جانان می شوی ویرانه را
شامگاهی در تب تشت زری افروخته

می وزد با عطر آزادی نسیم از آشنا
سوی سرحداتی از بوم و بری افروخته

اربعینی گشته معصومی که میبینم تو را
خون دل میریزد از چشم تری افروخته

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 29, 1399

    با سلام و دروود خدمت شما آقای معصومی عزیز
    اجرکم عندا…
    زنده باشید به مهر
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. اکبر رشنو

    شهریور 29, 1399

    درودها

    و

    عاااالی وارزنده

    ودستمریزاد و🌷🌷🌷🌷🌷🍃🍃🍃

  3. جواد مهدی پور

    شهریور 30, 1399

    سلام و عر ضارادت محضرتان جناب استاد معصومی عزیز

    مأجور باشید

    عالی و آسمانی سرودید

    زنده باشید به مهر

    درود هااا

    💐🙏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا