🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اربعین ۴

(ثبت: 232339) مهر 17, 1399 

اربعین ۴

یکروز با باران سراغت را گرفتم
عطر نسیم کوچه باغت را گرفتم

دشتی شقایق در کنارت خفته بودند
از هر کدامش سوز داغت را گرفتم

زیر نگاه آفتاب افتاده بودی
از دجله تاوان ایاغت را گرفتم

مهتاب را آوردم و پیشت نهادم
از آسمان شمع و چراغت را گرفتم

با اضطراب و ناله بین کاروانها
از نیزه ای روی محاقت را گرفتم

یک اربعین جام شراب از غم نهادم
از خیزران شرح بلاغت را گرفتم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    مهر 17, 1399

    سلام و درود
    بسیار زیباست
    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. رسول رشیدی راد

    مهر 17, 1399

    باسلام و دروود خدمت شما آقای معصومی عزیز
    اجرکم عندا….
    زنده باشید به مهر و بسرایید
    🌹🌷🌺🌺🌸💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا