🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اربعین

(ثبت: 216102) مهر 21, 1398 

اربعین۲

عجب عطر خوشی پیچیده در کرببلا امشب
دلم را میدهد با بوی سیب خود جلا امشب

پس از یک اربعین آوارگی، گل های آل الله
کنون برگشته با طوفانی از حولُ ولا امشب

نمی دانم چرا خورشید هم سودای غم دارد!
دمادم می زند بر تار و پود دل صلا امشب

کنار مرقد شش گوشه ای راز دل خود را
نشستم تا نمایم اندک اندک برملا امشب

سرم بر روی دیوار است و آرامش نمیگیرد
بیا بنشین دمی با من در ایوان طلا امشب

قلم بردار معصومی به اوراق غم املا کن
که فطروس میبرد پیغام تا عرش علا امشب
…..

 

 

 

 

نظرها
  1. درود ها استاد
    بسیار زیبا سرود ه اید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. عظیمه ایرانپور

    مهر 21, 1398

    درود بر شما
    عالی بود
    اجرتون با مولا🌺

  3. نمی دانم چرا خورشید هم سودای غم دارد!
    دمادم می زند بر تار و پود دل صلا امشب

    سلام و درودها

    استاد معصومی عزیز

    تقدیمی : 🌺

    سلام ای کربلایی ،خوش به حالت ،گشته ای زائر
    دلت پروازها دادی ،کشیدی پَر ،چو یک طائر

    بکردی یاد ، از آن اربعینی ، سالها تکرار
    همان هفتاد دو تن ، لب تشنه را یادی که با سائر

    ولی اله بایبوردی

    21 / 07 / 1398

    🌺🌺🌹❤️🌹🌺🌺

  4. طارق خراسانی

    مهر 21, 1398

    سلام جناب معصومی عزیز

    بسیار زیبا و نغز

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌿

  5. با سلام و احترام
    زیباست
    موفق باشید
    قلم تان در اوج
    التماس دعا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا