🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ارتجاع ناب

(ثبت: 801) بهمن 24, 1394 

بلوغ پائیز
پیش آسمانی که تو در آن زادی
زانو زده است!
کاش میتوانستیم باهم
با قدری از فصل ها کنار بیائیم
و
این ارتجاع ناب را جشن بگیریم

درخت های این اطراف
همه
از من و تو کوچک ترند
درست!
ما هم
قد کشیدن را
از زخمهایمان میشناسیم
درست!
به من بگو اما
ای تنهائی ی آبستن!
چه در زهدان اوقات داری
که قلم اینقدر قد کشیده است؟!
من
با قدری زانو وُ
برگی از پائیز وُ
چمدان دربسته ای از کثرت وُ
همه ی تنهائی خویش،
از تحلیل انسان برگشته ام
آیا
چیزی از مقدمه جا مانده است؟!
بگو!

یا اینکه به شعر بسنده کنم!
و در حدیث الفبا بپیچمت!
شاید
عاشق ترین آدمهای این اطراف تو را بشناسند.