🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ارتش سرافراز باد

(ثبت: 242703) آبان 17, 1400 
ارتش سرافراز باد

 

شنیدم زنی پیر،
در دهکده،
کنارِ زمینی
به هنگامِ پاشیدنِ بذر،
گفت:
الهی که ارتش،
سرافراز باد
اگر نانمان نیست،
ارتش،
قوی ست

14 آبان 1400

 

 

 

نظرها 14 
  1. سلام و درود استاد گرانقدر
    بسیار زیباست
    سربلند و پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      آبان 17, 1400

      سلام و درود

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌿

  2. سلام
    جالب بود و من هم از دیدن این عکس و دلنوشته شما به یاد تلاشهای مادرم در شالیزار افتادم و اکنون مادرم در بستر بیماری است و ممنون می شوم برای همه مادران ایران زمین و مادرم دعا کنید
    ممنون از شما

    • طارق خراسانی

      آبان 17, 1400

      سلام

      الهی به رندان میخانه ی کوی دوست
      به مولای عاشق علی، مستیِ من از اوست

      مادر بزرگوار شما شِفای عاجل نصیبشان شود

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا🌿🙏🌿

    • مریم محبوب

      آبان 17, 1400

      درود 🌷

      با آرزوی سلامتی برای مادر گرامی بانوی مهربان و پرتلاش سرزمینمان

      🌸🍃🌸🍃🌸🍃

  3. اسماعیل علیخانی

    آبان 17, 1400

    سلام و عرض ادب استاد جانامنیت و سلامت بر نص معصوم نعمتان مغفولتان یعنی دونعمت مغفول هستن که در این کشور علی رغم تلاش شیاطین به لطف دلاوری مردان خدا امنیت برقرار هست.جالب اونجاست که بعضی که علت به وجود اومدنشون امنیتی هست که نظام برای پدر و مادرشون درست کرده امنیت داشتن رو تمسخر می کنن.موفق باشید🌺🌺🌺

    • طارق خراسانی

      آبان 17, 1400

      سلام و درود

      سپاس از حضور گرم آن عزیز جان

      در پناه خدا 🌿🙏🌿

  4. مریم محبوب

    آبان 17, 1400

    درودها استاد طارق عزیز و گرامی🌷

    بسیار زیبا و پرمعنا

    🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿

    • طارق خراسانی

      آبان 17, 1400

      سلام و درود

      سپاس از مهر نگاهتون

      در پناه خدا 🌿🙏🌿

  5. علی مکرمتی

    آبان 18, 1400

    درودها جناب خراسانی
    آقا طارق بزرگوار ، بسیار زیبا و قابل تامل … مرحبا 🌹

    • طارق خراسانی

      آبان 18, 1400

      سلام و درود

      سپاس از حضور بسیار گرمتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🌿

  6. امیر جلالی

    آبان 19, 1400

    این اثر به گمان بنده حقیر ریشه در تاریخ اجتماعی این سرزمین دارد . کوتاه است و ساده ولی عمق دارد و تصویر و این ارزش برجسته آن است . درود بر شما

  7. مسعود آزادبخت

    آبان 20, 1400

    سلام و احترام
    ابتدای شعر زیبا بود و دارای تصویر و حسی آشنا برای مخاطب
    اما انتهایش ضعیف ،
    البته از نظر بنده و پوزش من باب خط خطی های جسارتم
    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا