🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ارغنون

(ثبت: 6531) شهریور 8, 1397 

زیر گیسوی ماه تابان…ام.
می نشینی کنار کاجی پیر
ارغنون می نوازی و سنجاب،
…………………………. فندقش را به آب می بخشد

گام اول چقدر دلگیر است
من ولی در محال می رقصم
اشک شیرین،تبسم شوری است
………………………از شرر تا شراب می بخشد

من نفس کم می آورم، آخر
حال ام این روزها کمی سخت است
تو بخوان که…  صدای ممتازت،
…………………… عاشقی را شتاب می بخشد :

” پشت دریا “

هزار “آبادی”
من 
هوایی
تمیز
می خواهم 

دودِ آدم 
مرا می آزارد
جنگلی 
نغمه ریز 
می خواهم!

زیر گیسوی ماه تابان … ام.
می سپاری مرا به موسیقی
ارغنون می نوازم و سنجاب،
………………………. قصه ام را به خواب می بخشد

هفتم بهمن نود و چهار