🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ارغوانیِ دل

(ثبت: 222527) بهمن 27, 1398 
ارغوانیِ دل

 

ارغوانِ دل تنگم
قرارگاه مهرت
آتش بزن به جانم
تمام فصل ها
اسفند می شوم
بر شعله‌ی نگاهت

#مینا_یارعلیزاده

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. امیر جلالی

    بهمن 27, 1398

    بعد از مدتها غیبت ، دوباره خواندم اثری زیبا از شما و دوستان دیگر…
    البته دو مورد برایم سئوال برانگیز بود ، رابطه ارغوان دل تنگم و قرارگاه مهرت… ؟؟؟
    ای حال ارغوانی من
    باش تا بمانم از این غصه ها بدور
    عقل مرا خواب کن
    تا بی صدا
    به کوچه ها بزنیم

    تقدیم به قلم دل نازک شما …
    زیبا بود و درود بر شما

    • مینا یارعلی زاده

      بهمن 27, 1398

      دلِ تنگِ ارغوانی ام به مهر حضورتان پر از قرار و شعف شد استاد گرانقدر و فرهیخته ام چه خوب شد که سری به پاکیان دلتنگ خود زدید، آرامش حضورتان و نظرهای پر انرژی تان مستدام بر سرمان باد که سخت دل تنگ مهر حضورتان بودیم،،،بیکرانها سپاس
      زمستان را بهاری نمودید
      چقدر شعرها که از لطف نگاه نازنین شما بی بهره ماند درین صفحه و چقدر خیل سپیدهای مشتاق که دست بر سرشان نکشیده اید
      بمانید به مهر
      بمانید خوب خوبان🙏🙏🙏🙏

  2. علی معصومی

    بهمن 27, 1398

    💐🌿💐🌿🌿

    • مینا یارعلی زاده

      بهمن 27, 1398

      سلام و سپاسگزارم جناب معصومی استاد گرانقدر
      زنده باشید و پیروز🌿💐🍃💐

  3. محمدعلی رضاپور

    بهمن 27, 1398

    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا