🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از جنس سنگ

(ثبت: 6686) شهریور 28, 1397 

دوبیتی

دوعالم نقطه ی خال حسین است
تمام عشق تمثال حسین است
همینم بس اگر روزی بگویند
فلانی هم بدنبال حسین است

 

دوبیتی ۲
ندارد ابر دل یک قطره باران
که همراهی کنم باسوگواران
من از جنس کدامین سنگ بودم
که خشکم در میان چشمه ساران

 

دوبیتی ۳
منم برگی ازاین گلهای باغم
عطش دارم  منم از ایل داغم
نمی دانی چه لذت دارد امشب
که اشک شبنمی شد چلچراغم