🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هوالحق

(ثبت: 268744) فروردین 10, 1403 

 

اگرآی و اگر وای و اگرآه
هوالحی و هوالحق وهو الله
بریدم از همه این و همه آن
که باشم با الی الله تو همراه
نگاهم را نگاهی روشنی داد
دلم را دلربایی کرد آگاه
رها کردم خودم را عاشقانه
قسم برآب و برآیینه ای ماه
به یک آری به لبیکش رسیدم
به یک لا راه بردم تا الی الله
پذیرفتم که موجودی ضعیفم
به غیر از او نمی بینم پنا گاه
ندارم طاعتی در حد عالی
قبولم کن با ذکر و شکرکوتاه

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    فروردین 10, 1403

    سلام
    موید باشید
    اگر در مصرع آخر به جای با به بیاید وزن درست می شود

    • اله یار خادمیان

      فروردین 10, 1403

      سپاسگزارم بزرگوار اشتباه تایپی رخ داده
      به شده با

  2. طارق خراسانی

    فروردین 10, 1403

    سلام و درود

    سال نو مبارک استاد

    بسیار زیباست

    در پناه خدا🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • اله یار خادمیان

      فروردین 10, 1403

      سلام سرور گرامی سپاسگزارم هیشه سبز باشی و خرم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا