🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار اله یار خادمیان

 

آه از هنجار  و ناهنجار ضربت خورده ایم

غزل

خوانش: 36

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

 

عاشقی را نمی توان فهمید تا نباشی اسیر لبخندش

غزل

خوانش: 42

سپاس: 4

تعداد نظر: 1

 

رمضان می گذرد، باز همانم که همانم

غزل

خوانش: 62

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

اگرآی و اگر وای و اگرآه

غزل

خوانش: 53

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

 

سلام حضرت باران درود ساقی آب

غزل

خوانش: 47

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

وای بر تو با پریشانان پریشان نیستی

غزل

خوانش: 68

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

 

برود یا نرود بی سرو سامان درباد

غزل

خوانش: 63

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

دلم نشسته درآیینه ها ی افسرده

غزل

خوانش: 88

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

 

آنروز که آغاز تو پایان مرا بست

غزل

خوانش: 102

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

 

پست آیینه شکن بی خبر است

غزل

خوانش: 71

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

تعداد نقد: 2

 

فال مرا دید گریه کرد به حالم

غزل

خوانش: 85

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

پیشاپیش عید غدیر بر شما عزیزان اهل دل مبارک باد

قطب دوجهان نفس سبب سازعلی شد

غزل

خوانش: 165

سپاس: 5

تعداد نظر: 5

سال گرد ارتحال امام خمینی را بر عاشقان و پیروانش تسلیت می گویم

تا جوان است و جنون عشق جوان می ماند

غزل

خوانش: 92

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

 

بر سر طوفان نشستم تاشکستم باد را

غزل

خوانش: 147

سپاس: 5

تعداد نظر: 1

 

نظم ما و دفتر نازت نمی خواند بهم

غزل

خوانش: 137

سپاس: 6

تعداد نظر: 3

اله یار خادمیان

حکمت

اله یار خادمیان 04 فروردین 1402

 

به فروغی که در آیینه ی چشمان  سهاست

خوانش: 101

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

بهاریه نرگس شیراز

بهاریه

غزل

خوانش: 147

سپاس: 5

تعداد نظر: 2

حرف اینه

به فروغی که تو را کرد چراغِ سرِدست

غزل

خوانش: 128

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

تعداد نقد: 4

 

بی خبر آمد سراغ حال من

غزل

خوانش: 132

سپاس: 6

تعداد نظر: 8

 

آن بهار ندیده می خواهم

غزل

خوانش: 169

سپاس: 4

تعداد نظر: 4