🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سلام حضرت با ران

(ثبت: 268267) اسفند 20, 1402 

 

سلام حضرت باران درود ساقی آب
کویرزنده شود با خروش چشمه ی ناب
گروه تشنه به امید آب می مانند
بهارپشت زمستان عزیز جان بشتاب
به باد دل نگران و زابر نا خشنود
به زیر چتر شب سایه ساز بی مهتاب
به هرجهت که نظرمی کنم حوادث تلخ
تمام تر بری و سربرید ن است وعقاب
ببین حکومت معصوم کش چها که نکرد
بدون آ ب و غذا کودکان و شهر مذاب
بیا که با تو بریزد بهم خروشِ سلاح
مگرکه با تو بگیرد توان صلاح وصواب
تمام کشتن و ویرانی است و اشک وعطش
عذاب پشت عذاب و خراب پشت خراب
نجات مردم دنیا به جز قیام تو نیست
عزیز درهمه ادیان امیربی پا یاب
تمام مردم دنیا ی فتنه پیچ شده
امیدشان به تو باشد گره گشا ی حساب

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. معصومه بیرانوند

    اسفند 20, 1402

    سلام و درود بر شما
    بسیار زیباست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا