🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هنجار و نا هنجار

(ثبت: 269364) اردیبهشت 6, 1403 

 

آه از هنجار  و ناهنجار ضربت خورده ایم

از سکوت مردم بیدار ضربت خورده ایم

ناز ها ، نازک خیالی خوب هست و خوب نیست

شیشه ها از سنگِ بی مقدار ضربت خورده ایم

ای گلستان زاده ها و ای شقایق گونه ها

از خطا ی تیشه ی گلکار ضربت خورده ایم

روزگاری   با قناری ها غزلخوان بوده ایم

از گزارش ها ی  نفرت بار ضربت خورده ایم

بی گناهانِ  گرفتار هزاران   تهمتیم

یوسفیم از عاشق مکار ضربت خورده ایم

زخمی دستان قدرتمند دشمن نیستیم

از ضعیفان خیانت کار ضربت خورده ایم

زار باید  زد از آن دردی که پنهان می کنم

از خودی های  ز حق بیزار ضربت خورده ایم

سنگِ  مستی  بشکند سر را عجیب عقل نیست

خواب یا بیدار  از هشیار ضربت خورده ایم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    اردیبهشت 6, 1403

    درود بر شما
    سروده های بسیار بسیار زیبایتان واقعا به دل مینشیند.
    سپاس از این شعر زیبا
    شاد و سلامت باشید👏👏👏👏🌺🌺🌺

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 7, 1403

    بی گناهانِ گرفتار هزاران تهمتیم
    یوسفیم از عاشق مکار ضربت خورده ایم

    زخمی دستان قدرتمند دشمن نیستیم
    از ضعیفان خیانت کار ضربت خورده ایم

    سلام و درود

    آفرین حضرت استاد

    در پناه خدا 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا