🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از دست دهی هر آنچه بر دست شود

(ثبت: 6611) شهریور 17, 1397 

هر کو شنود مرا سخن ، مست شود
از هست دلش گسسته ، با هست شود

ازآنِ تو می شود جهان زان گذری
از دست رود هر آنچه بر دست شود

17شهریور 1397