🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از زیر برف ها..

(ثبت: 253860) آذر 20, 1401 

 

از زیر برف ها برگ های نارنجی

بر روی چرخ ها زرد های نارنگی

در حولِ حرف ها، قرمز های عاشقی

اما قشنگ تر

لبخند های (تو)

با رنگ رُژ صورتی

یکی یکی و نوبتی

پیدای ما بود

شور انگیز

و احساس خیز

 

محمدحسنی

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 20, 1401

    درود بر شما جناب حسنی عزیز

    زیبا ست

    زنده یاشید

    💐🙏👏👏👏👏🌹🌷

    • محمد حسنی

      آذر 25, 1401

      درود استاد مهدی پور
      سپاس از حضور و حسن نظر شما
      سایه تان مستدام
      در پناه خدا🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا