🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از عشق

(ثبت: 2477) شهریور 29, 1395 
از عشق

از عشق تو کل چشمه ها می جوشند

از دست تو آب کوثری می نوشند

از لطف و عنایت تو بیماران هم

 یکباره لباس عافیت می پوشند

عفت نظری

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. اله یار خادمیان

    شهریور 31, 1395

     موفق و موید و منصور  به کام باشی

  2. درود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا