🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از عید شما…

(ثبت: 268530) فروردین 1, 1403 

 

از شادیتان چرا به ما غم برسد؟
این حسرت و این آه دمادم برسد

ما منتظریم تا مگر سیر شوید
از عید شما به ما کمی هم برسد!

#رحیمی_رامهرمزی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    فروردین 1, 1403

    درود بر شما
    سال نو مبارک
    شاد و سلامت باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا