🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از نغمه های دل

(ثبت: 221631) بهمن 7, 1398 

 

تقدیمی به دکتر عارف خرمشاهی و مونا عبداللهی

غصه ز ِ سر در می کنم
لب را به می، تر می کنم
این زخم ِ دل با یاد تو
ترمیم و بهتر می کنم (2بار)

می سوزم از چشمان تو
با آن شرار ِ جان ِ تو
با آتش ِ پنهان ِ تو
خود را چه پَر پَر می کنم (2بار)

آتش به جان چون هیمه ام
می سوزم از عشق تو یار
سرمستم و پُر شور و حال
خود را چو اخگر می کنم (2بار)

ایّوب را با من چه کار
افسار ِصبر از کف گریخت
با این گر یز و این فرار
من صبر کمتر می کنم (2بار)

در ماتمم هر روز و شب
دیوانه ام پُر سوز و تَب
اشکم شده رنگ ِ عقیق
مژگان به خون تَر می کنم (2بار)

از بی وفایی های تو
می ترسم امّا باز هم
افسانه ی مِهر ِتو را
نشنیده باور می کنم (2بار)

چون عابدم، بر موی ِ تو
هم ساجدم، بر روی ِ تو
هرجا که رخسارت نبود
رو سوی دیگر می کنم (2بار)

خورشید ِ من باش و بتاب
تابان کن این جان ِ مرا
هر صبح بَهر ِ دیدنت
رو سوی خاور می کنم (2بار)

اندیشه را با بالها
تا بیکران ِ عشق ِ تو
پَر می دهم تا ماوَرا
همچون کبوتر می کنم (2بار)

در سینه دیوانه دلم
دیوانگی ها می کند
ساکت نگردد لاجَرَم
در سینه نَشتر می کنم (2بار)

بی تو نخواهم لحظه ای
دنیا و دین و کیش را
با مرگ راهی می شوم
من خاک بستر می کنم (2بار)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. علی معصومی

    بهمن 7, 1398

    🌺🌺🌺🍃

  2. مينا امينی

    بهمن 7, 1398

    مانا باشید بزرگوار
    ممنونم از اشتراک گذاری
    💐

  3. 🍃🌹🌹🌹

  4. محمدعلی رضاپور

    بهمن 9, 1398

    سلام و احترام،
    از شما بزرگوار دعوت می شود تا با نقد و رأی خود،
    (ادامه ی ) کارگاه سوم را رونقی بیش تر ببخشید.
    سپاس
    http://sherepaak.com/221513/—

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا