🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از پا فتادیم

(ثبت: 6003) اردیبهشت 27, 1397 

تورا شاداب  ومارا نیمه جان کرد

خدارا باکه این بازی توان کرد

مرا با اخم ابرو پیرو پر چین

تو را با نقل لبخندی جوان کرد

ترا  چای معطر داد اما

مرابیهوش با گل گاو زبان کرد

تو را با یک گریدر زندگی داد

مرا با یک لودر بی خانمان کرد

برادر هردو افتادیم از پا

فسنجان با تو و با بنده نان کرد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):