🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اسکرات دیوانه

(ثبت: 2227) مرداد 25, 1395 

.
تنم
گوشه متروکی ست
از زمین
در عصر یخبندان!

سنجاب های زاگرس
زیرحجم یخی پلکم
در حال انقراض اند!

ماموتی پیر
در سرم لم داده
و 
یک نفس اکسیژن را
مدام دم و باز دم می کند!

اما در سینه ام هنوز
اسکراتی دیوانه
پی بلوط گم شده اش
بی قرار 
می دود…!
.
فرهاد آه مند

پادوخت:

اسکرات:شخصیت سنجاب انیمیشن عصریخبندان

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. زهره خسروی

    مرداد 26, 1395

    سلام

    خیلی به دلم نسیت

    عاااالی ست

  2. اله یار خادمیان

    مرداد 26, 1395

     درود بر شما

  3. مریم ایجاد

    شهریور 5, 1395

    بسیار عالیست 

    • فرهاد آه مند

      شهریور 5, 1395

      نگاه شما عالیست

      ممنون از توجهتون

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا