🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کهنه بلوط

(ثبت: 4288) خرداد 27, 1396 

زیر پلک هایش 

دو سنجاب بازیگوش دارد

دو سنجاب اصیل زاگرس!

پلک که می زند

کهنه بلوطی می شوم

که دوست دارد

سنجابی

در قلب سوراخش

لانه کند

فرهاد آه مند

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. خرداد 28, 1396

  2. طارق خراسانی

    خرداد 29, 1396

    سلام بر فرهاد عزیزم

    دلتنگ اشعار زیبایت بودیم

    در پناه خدا

  3. مه ناز نصیرپور

    خرداد 30, 1396

    درود بر شما

  4. پریسا

    خرداد 29, 1401

    🍃🌿🌳
    درخت باشید
    منتها درخت سرو که بلند بالاست و همیشه سبز🍀

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا