🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بوق بی حاصل

(ثبت: 3218) بهمن 7, 1395 

عشق من به تو

کاری 

بیهوده و ابلهانه بود

مثل

بوق بی حاصل تاکسی ها

مقابل

ایستگاه اتوبوس..

فرهاد آه مند

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 12 
  1. حامد علی بیگی

    بهمن 7, 1395

    سلام بر شما شاعر عزیز

    شعر زیبایی بود

    من خودم مبتدی هستم ولی نکته ای را از صاحب نظران سپیدگویی یاد گرفتم به فضل الهی:

     سعی کنید در سپید گفتن بخیل باشید

    بگذارید خواننده یکمقدار کند و کاو کنه

    مثلا در این شعرتون چند جمله اگر کم بشه ارزش شعرتون بالاتر میره:

    عشق من به تو

    مثل 

    بوق تاکسی ها

    مقابل ایستگاه اتوبوس بود…

    قلمتان رقصان به محبت الهی

    حق یار و یاورتان

    • فرهاد آه مند

      بهمن 8, 1395

      درود دوست بزرگوارم

      ممنون از راهنماییت

      حتما استفاده میکنم

      پایدار باشید

  2. سحر جهانی

    بهمن 8, 1395

    دروووود….خیلی زیبا

    حکایت بعضی هاست.

    به دلم نشست .

     موفق باشید

    • فرهاد آه مند

      بهمن 8, 1395

      درود بانوی عزیز.

      لطف دارید ممنونم.

      زنده باشید

  3. طارق خراسانی

    بهمن 8, 1395

    سلام و درود

    چه تشبیه بامزه ای !!

    در پناه خدا شاد زی

    • فرهاد آه مند

      بهمن 8, 1395

      درود استاد عزیز

      ممنونم از لطف همیشگی تون

      به نوشته های کودکانه من

      زنده باشید

  4. سوگند صفا

    بهمن 8, 1395

    سلاج و درود.

    کوتاه و عااالی…..

    زنده باشین

    یاعلی

    • فرهاد آه مند

      بهمن 8, 1395

      سلام بانوی بزرگوار

      ممنونم از لطفتون

      پایدار باشید

  5. جناب آه مند اسم فامیلیتونو بیشتر از شعرتون  پسندیدم . .البته نسبت به سنتون خوبه .مطالعه زیاد لازمه برای همه مون . من بیشتر شعر میخونم تا نوشتن با خوندن زیاد کلمات ملکه ذهن میشوند وراحت میشه با کلمات مهربانتر بود . موفق باشید

    • فرهاد آه مند

      بهمن 8, 1395

      درود بزرگوار

      ممنونم از لطف تون و وقتی که گذاشتید.

      بیشتر جنبه تمرینی دارن و بازخوردهایی که میگیرم به من کمک میکنه مسیرمو بهتر پیدا کنم

      از آنجایی که اساتید بزرگوار ادبیات معمولا سرشون به کار خودشونه و نمیشه به راحتی از محضرشون سود برد دفتر و قلم برداشتیم و اومدیم اینجا که از محضر بزرگوارانی مانند شما یاد بگیریم.بازهم ممنونم

      پایدار باشید

  6. نگار حسن زاده

    بهمن 9, 1395

    درود بر شما

    زیبا بود

    موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا