🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دسته های پرستو

(ثبت: 3205) بهمن 6, 1395 

بر لبه ی بتنی بلوار

با نگاهی نا امید

به ردیف نشسته اند.

کارگران

دسته های پرستو اند

بر روی کابل های برق

افسوس 

که بال کوچ کردن ندارند.

نظرها 12 
  1. حامد علی بیگی

    بهمن 6, 1395

  2. طارق خراسانی

    بهمن 6, 1395

    سلام و درود

    سپید کوتاه و زیبایی ست

    در پناه خدا شاد زی

  3. مهران اسدپور

    بهمن 7, 1395

    درود بر شما ؛ 

  4. جواد مهدی پور

    بهمن 7, 1395

    درود بر شما جناب آه مند عزیز

    عالی ست

    زنده باشید

  5. سوگند صفا

    بهمن 7, 1395

    سلاااااام و خیر مقدم اولین شعر از شما رو میخونم و خیلی پسندیدم…به به…..عاالی…. زنده باشین….حق نگهدارتون…یاعلی

    • فرهاد آه مند

      بهمن 7, 1395

      سلام و سپاس

      شما لطف دارید مهربانو

      زنده باشید

  6. نگار حسن زاده

    بهمن 9, 1395

    درود بر شما

    شعر بسیار زیبا و موفقی بود

    قلمتون جاوید

    • فرهاد آه مند

      بهمن 9, 1395

      درود بانوی عزیز

      لطف دارید شما

      سپاس گزارم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا