🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ساعت شنی

(ثبت: 2360) شهریور 10, 1395 

تا

مرگ برسد

من

تمام شده ام…

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. علیرضا آیت اللهی

    شهریور 11, 1395

    سلام

    مستفید شدم

    توفیقتان افزون 

    • فرهاد آه مند

      شهریور 11, 1395

      درود جناب آیت اللهی

      ممنونم از توجهتون

      پایدار باشید

  2. طارق خراسانی

    شهریور 11, 1395

    سلام فرهاد جان

    کوتاه قابل تأملی ست

    در پناه خدا

    • فرهاد آه مند

      شهریور 11, 1395

      سلام استاد عزیز

      ممنونم لطف دارید

      برقرار باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا