🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اسیاب دستی

(ثبت: 208221) اسفند 6, 1397 
اسیاب دستی

هی
سخت
زیر دندان این نبرد
این زندگی
چقدر سمجی!
زیرآرواره های سنگی
دستها
از تو خسته
آسیاب نمی شدی
سنگهای زیرین حتی خسته
اگر خرد ،آرد شوی!
رو سپید
در خلجان هوا
خطی از خاطره ی خونین خورشید
خواهی بود برنگ ماه
پاشیده در نفس های شب
روز را دامان می زنی
روز
نوبتی که آن ِ نگاه توست
اصلا
باهمه ی بی حسّی از همه ی درد
از نگاه توست
رنگین کمان می زند
به گوشه ی چشم هر چه که هست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    اسفند 6, 1397

    چون همیشه خوندم و آموختم از قلم شیوای شما استاد

    باشید و بتابید به مهر 🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا