🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار سروش

(ثبت: 224749) فروردین 22, 1399 

 

سروش نخست

قایقِ رویِ آب خواهم شد/

در شبِ تو، شهاب خواهم شد/

گلِ جوشان: “گلاب” خواهم شد/

عاشق تو، حساب خواهم شد/

به طریقی.//

سروش دوم

چون خدا هست و چون خدا دارم/

چون لبانی پر از دعا دارم/

چون دل و سر در این هوا دارم/

دوستدارِ دو عالم ام ای عشق!//

سروش سوم

همه ی ما مسافر مرگ ایم/

بر درختِ خزان زده، برگ ایم/

حرص بی جا چرا؟//

(سروش، قالبی تازه و توانمند در شعر پارسی و تا حدود زیادی جامع قالب های دوبیتی و رباعی و سه گانی و
پلی ست میان شعر سنتی و نو)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. علی معصومی

    فروردین 22, 1399

    🌺🌸🌸🌸👏

  2. حامی شریبی

    فروردین 22, 1399

    قلم همت تان مستدام باد
    دوست گرامی و متین
    جناب رضاپور عزیز
    🌹🌹

  3. مهناز نصیرپور

    فروردین 23, 1399

    بسیار عالی 🌷🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا