🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشک شمع

(ثبت: 267975) اسفند 5, 1402 
اشک شمع

 

همچو پروانه به پای اشک شمع
من نشستم تا غمش خندید و رفت
تا سحر غمخوار او بودم ولی
آتشی بر قلب من بخشید و رفت

طرح و شعر سحرفهامی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی میلادی

    اسفند 6, 1402

    تا سحر غمخوار او بودم ولی
    آتشی بر قلب من بخشید و رفت . . . 💔

    درود بر شما 👏👌

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا