🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشک

(ثبت: 6945) آبان 3, 1397 

حسّ می شوم…

حسّ

وقتی  حلقه ، حلقه ی آبی نگاهت

 بر من  می ریزند…

حسّ می شوم…

واژه برای بیان نم  کمست

واژه برای بیانم خمست

در تمام خم و راستم

و قتی 

پیچ ها برایم خطر خیزند

یک حرف با منست

که نمی شکنم ،  نمی ریزم  ، تو!

تو!

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):