🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشک

(ثبت: 229487) تیر 28, 1399 
اشک

 

نگاه کن به اشــکِ من، که ظلم بی جواب نیست
نگـاه کـن به خنـده ام، کـویر بـی سـراب نیست

جنـون گرفته جان و تـن، جهنــم است در سخن
نـشستـه ام در آتــش و تــوانِ انـقـلاب نیست

قـدم به خـیـر آمدم ، بـه جِـد به شر کشـیدی ام
کبـاب گـشـتـم و کـنـون نشـانی از ثـواب نیست

شکسـته‌هـای قـلـبِ مـن مُـدام هم‌صـدا شـوند
کـه زندگـی هنـوز هـم ،هنـوز هـم خـراب نیست

جهـان به دوُر گشته است و او نـظاره‌گـر شدست
کــه ظلــم و نابـرابری، عذاب، بی جـواب نیست

ف.م حسنی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. امیر جلالی

    تیر 28, 1399

    یک اثر ، وقتی دارای پیام و تصویر و نقشه راه است ، در کل می توان گفت که دارای شخصیت است و آن هم شخصیت مستقل، اثر شما نه کپی برداری بود و نه تکرار ظاهری داشت و نه ساده و دم دستی بود.
    بی نهایت ارزشمند و خوش ساختار و خوش آهنگ و خوش ” گِل ” بود .
    من حقیقتا از صمیم قلب پسندیدم و البته این را هم بگویم که بغض آور بود و تاسف برانگیز و خاکستری …
    بهره بردم فراوان و درود بر شما

    • فرزانه حسنی

      تیر 30, 1399

      سپاسگزارم از نظر ارزشمند شما جناب جلالی
      🌺🌺🌺🌺
      🙏🙏🙏

  2. محمدعلی رضاپور

    تیر 30, 1399

    که زندگی هنوز هم هنوز هم خراب نیست. 🌹🌹🌹