🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 افسانه ی ناتمام

(ثبت: 1541) خرداد 2, 1395 

     به تشریح برگِ پیامی اسیرم

     به افسانه ی نا تمامی اسیرم

   به  نفسی که  اصلن وجودی ندارد

   به  نقش بدون  کلامی اسیرم

   دلم را  ز دست محبت  گرفتم

   به  دست خشونت مرامی اسیرم

  گره خورده چشمم به تصویر رویا

  به   معشوق بی  ننگ و نامی اسیرم

چه گویم چه سازم  چه کس را ببینم

 به  وسواس بی ا لتیامی اسیرم

  گناهی ندارم خطایی نکردم

  به ا نگیزه ی  بی دوامی  اسیرم

  بر این شیوه راهی به جایی نبردم

 میان خیالات  خامی اسیرم

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):