🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اقامه راز

(ثبت: 1612) خرداد 10, 1395 

 

رنگِ خود را اگرچه می بازند
ذرِّه ها، در مسیرِ اعجازند

تا جهان را بنا فرو ریزند
درد و غم وحشیانه می تازند

در شگفتم میانِ این غوغا
تار و پودم، سرود و آوازند

ناله ها بی شمار و ققنوسان
طرحِ نو در فلک در اندازند

اهلِ دل شعله ورترند اکنون
تا که رسم ستم بَر اندازند

این غزل یک پرنده خواهد شد
واژگان، عاشقانِ پروازند

تا دوئی، ذهنِ ما نیالاید
طارقان، در اقامه ی رازند

 

 

 

نظرها
  1. مجید مصطفوی (ماجد)

    خرداد 14, 1395

    درودها بر حضرت طارق

    • عرفان ویسی

      خرداد 14, 1395

      درود ها استاد عزیزم

      مثل همیشه

      حیف مدت زیادی نبودم که استفاده ببرم

      هنوزم منتظر شما هستیم بیاید مریوان

  2. علی اصغر اقتداری

    خرداد 14, 1395

    درود عزیز

    زیبا بود

    ر

    آه کو آن پیر میدان دار عشق

    آن انالحق زن به روی دار عشق

    او گه دریا شوکتش را می سرود

    دست یاران برکتش را می سرود

    او که تنها آفتاب عشق بود

    خشم ومهرش بازتاب عشق بود

    او که در خواب شیاطین آب ریخت

    بر شب بی یاوران مهتاب ریخت

    تا دلک یاد جماران می کند

    ابر چشمم میل باران می کند

    پای تا سر غرق ماتم می شوم

  3. سحر جهانی

    خرداد 14, 1395

    *این غزل یک پرنده خواهد شد

    واژه ها ، عاشقان  پروازند *

    سلام و ارادت فراوان خدمت  ا ستادبزرگوارم  

    زیبا و باشکوه …مثل همیشه 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا