🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اقلیم وفا

(ثبت: 215602) مهر 10, 1398 

اقليم وفا
دفتر عشق تو را صفحه پاياني نيست
خوشتر از نغمه تو مصرع ديواني نيست

پرده برکش تو به هر پنجره وز باغ مگو
که چو ياقوت لبت غنچه خنداني نيست

آی! اي دايره پيماي افق، چون رخ تو
به مدار دل ما اختر تاباني نيست

سال ها در طلبت بوده ام و مي داني
كه تو را همچو منی واله و حيراني نيست

چه بگويم؟ سخن هم به درازا نكشد
سر من فارغ ازآن قصه كه ميداني نيست

بین چه ها کرد سر زلف و شهاب نگهت!
با شکاری که بر او پاي گريزاني نيست

مهربان باش تو ای قاصدک محرم راز
که در اقليم وفا فرصت چنداني نيست

لحظه ها را به غنیمت شمُر ای معصومی
عمرِ ما چون گذرد مهلت جبرانی نیست

۱۳۷۵_علی معصومی

 

 

 

 

نظرها
  1. مهربان باش تو ای قاصدک محرم راز
    که در اقليم وفا فرصت چنداني نيست

    دستمریزاد

    استاد معصومی عزیز

    محرم راز ….کو محرمی ؟؟؟ با که میان درد دل …..

    در پناه حق

    🌺🌺🌸🌺🌺

  2. امیر جلالی

    مهر 10, 1398

    اثر زیبای شما با شخصیت مستقل خود همواره مورد احترام بنده حقیر بوده و از خواندن آنها بی نهایت لذت می برم.
    درود بر شما

  3. درود بر شما گرامی
    بسیارعالی🍃💐💐💐

  4. طارق خراسانی

    مهر 10, 1398

    مهربان باش تو ای قاصدک محرم راز
    که در اقليم وفا فرصت چنداني نيست

    👏👏👏👏👏👏

    سلام حضرت معصومی گرانمهر و عزیز

    غزلی بسیار زیبا از شما خواندم
    درودتان استاد

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

  5. … درود بر شاعری که در فن عروض استاد است و بر زین اسب خیال، مسلط…

  6. جواد مهدی پور

    مهر 10, 1398

    سلام جناب معصومی عزیز

    اشعار تان دلنشین اند

    لذت می برم

    زنده باشید

    💐

  7. سلام حضرت استاد عزیز

    به به بسیار زیبا

    درود خداوند بر شما

    💐🌿🍃🙏🙏🙏🍃🌿💐

  8. سید رضا هاشمی

    مهر 12, 1398

    درودها عزیز
    زیبا بود
    لذت بردم 🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا