🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 الف شهری را تماشا بی سخن

(ثبت: 222088) فروردین 6, 1399 

 

رفته عمری را نگاهی جان من
آه را ، یاد آوری در انجمن

با بقا عمری کنی کاری دلا
الف شهری را تماشا بی سخن

ولی اله بایبوردی

17 / 11 / 1398

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. حبیب رضائی رازلیقی

    فروردین 7, 1399

    سلام استاد والا جناب بایبوردی عزیز
    شعر کوتاه است و پر معنی

    بسیار عالی

    اگر کمتر توفیق دارم در خدمتتان باشم پوزش میخواهم
    اینروزها کمی مشغله دارم که کمتر به گوشی مبایل نزدیک میشوم

    اما آثار شما را از دست نمیدهم
    پیروز باشید🌺🌺🌺

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 7, 1399

      سلام

      استاد مهر آفرین جناب رضائی ارجمند

      سپاس از مهر حضورتان

      ممنون از دیدگاه قابل پسند

      سال نو مبارک

      تقدیمی : 🌈

      آسمانی یار ، طالب از خدا
      رنگ چشمانش نجومی را نما

      همچو ماهی ، مهر زیبا جلوه گر
      مهربان معصوم باشد بینِ ما

      ولی اله بایبوردی

      07 / 01 / 1399

      🍃💐💐💐🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا